Saturday, March 12, 2011

sayang GGLeet cafe.

kemarin dpt mkn cemey sb Wong jmpa duit 50ringgit. arini aku jmpa pendrive plak. haha. mmg balaih kt aku aa. MAU bg kt org. rambo pnya kaki, mna reti kesian kt org. hahaha. pendrive 2gb ja. tp ok aa dh benda cemey. bill gates pn sapu cek oii klu dia jmpk benda cemey kt tepi jln. hahaha. 2gb, bleh simpan mcm2 benda. keta ferari pn bleh simpan dlm tu ooo. tp gmbaq jala. haha. bgs jgk aku jmpa pendrive ni. aku tadak pendrive lg. pendrive yg aku guna la ni pn, pendrive org. MAU beli pendrive. benda kecik ja, harga brpuluh2 ringgit. dem! membazir tau tak? tuhan marah tau klu membazir. haha.

btw, thanks Yuni sb share RM5 kt sim maxis aku wlupn aku share RM2 ja kt sim celcom hg. haha. ada RM3 ja weh kt sim celcom aku tu. tk igt plak yg celcom kedarah 5kupang time nk share. sb tu tk ckup. tp tkpa, nnt aku ganti. janji tetap janji. heh.

No comments:

Post a Comment