Thursday, March 31, 2011

April fool !

woah. dh 1 april ni. besday aku pn dh dkt. rakan2 sekalian, sila siap sedia hadiah ya. tkmau tepung dan telur ok? saya tk suka dgn keadaan belemoih ni. tp bila sampainya besday saya, saya akan menghindarkan diri dari segala ancaman. haha.

ok, stop ckp ttg besday aku. skng aku nk ckp ttg April Fool yg tkkan aku lupa. kejadian ini berlaku bertahun-tahun lepas. masih segar di ingatan. fresh bagaikan sayur sayuran dan buah buahan di tesco kot. haha. mungkin April Fool itu adalah yg terakhir sbb aku tk sggup tgk org risau. haha. yala, aku ni kn suka berkorban demi org lain. sanggup jaga hati org, hati sendiri sakit tk terkira ni. pergh, mmg true supporter la aku. sapot pnya sapot pnya. haha

btw, skng ni Long n Reh balik dari KL. minggu depan plak aku cuti. mmg best la. siang lepak, malam main HoN smpai cerah. yeah, tournament dh dekat ni. tak sabar rasanya nk masuk tournament HoN buat kali pertama. ya, tournament kecik ja. tp excited kot. bkn excited apa, aku excited tgk duit ja. haha. nk p songkran kt Danok. wowowowo. 1st time nk merasa pesta air tp harap2 tadak bnda yg tk disenangi berlaku lah. bkn nk bt jahat apa pn, nk p men ayaq n lepak bersama rakan rakan sahaja.

bercakap tentang rakan, saya syg rakan rakan saya tau. takmau buat taik kt rakan rakan saya naaaa. saya tk suka. kepada sesiapa yg berniat untuk mentaikkan rakan saya tu, tolong berundur. saya supporter cun pnya ni. aku stun kalut2 bru ampa tau. haha

takat ni ja kot, mls nk tulis pnjg2. bkn ada org nk baca. haha. Miss April Fool, i miss you. tktau la hg idop ka mati, tp seriously aku rindu hg bdk pelaq oiiii. haha.

No comments:

Post a Comment