Sunday, September 19, 2010

Raya ketiga.

HARI RAYA KETIGA


ari raya ketiga tu aku bgn tidoq, lpas tu tktau nk p mna. btw, bia ajak aku p umah dia kt jitra. aku mcm malas nk p oh aritu sb mmber2 suma tkmau p. last2 pon ajak aku p lepak yasmeen, nk boh gmbaq raya. so, aku pn bwk la laptop p yasmeen(kdai baun). haha. tgh online tu, aku tgk toped online so aku ajak dia mai yasmeen n time tu plak dia ckp dia lapaq n mmg nk p yasmeen pn. lpas tu aku ckp la kt pon. alang2 nk p mkn, bek p umah bia. bleh mkn cemey. so, kami brcadang utk p amek toped. lpas amek toped, kami trus bergerak ke rumah bia. smpai2 kt umah bia tu, kami mkn nasik ayam. wowoow sedap kot. bia mangkuk, ajak p umah dia tp bkn dia sembang gan kami pn. mak dia ja yg layan kami. haha. malu taik kucing :P

lpas balik dari umah bia, kami singgah umah lan. p amek lan then p umah awek pon. wowowo p umah kaklong. hahaha. smpai kt umah nadya, kami bergegas amek bnda mkn. mkn spagheti(btoi dak aku eja?). aku mkn sikit ja sb kt umah bia aku mkn bnyk dh. haha.



tgk, kaklong gan pak uda nmpk secocok ja kn? harap2 tadak "taik" yg trjadi la dlm prhubungan depa. cewah. haha. lpas selesai mkn, kami brgambar pula. tgkap gmbaq lpas mkn ni diibaratkn mcm isap rokok la. org kata lpas mkn klu isap rokok, perghhh sedap! tgkp gmbaq pn sama ja. haha(wtf apa aku mgarut ni?)




beruk 2 ekoq kt atas aku tu lah my bestbestbestbestbestbestbestfren aku. wlupn kdg2 aku agak sakit ati gan depa, tp saya sayang mereka sangat sangat. merekalah yg menceriakn hidup saya. haha.


*sambung*

mlm tu dlm pkui bpa tah, tk igt. kami p umah mumia. ada BBQ. wowowowo, excited gila time nk p tu. haha. time smpai sana tu, tk rmai lg mmba2 yg ada sb geng2 adam, bagan pa suma tu tk mai lg. so, bosan la tkleh bahan membahan org ni. lpas lepak2 dlm 15min cmtu kot, bru depa smpai. bermulalah acara bahan membahan org. mangsa yg kami bahan mlm tu ialah adam si tua. haha. kesian dia. smua paku dia kot. yg paling lwk, time aku kutuk adam, msti bagan backup aku. dia ckp "isk, ayat hg kualiti sguh mlm ni". hahah. bodo btoi. tk abeh2 gan kualiti.

em, lpas lama kutuk org, perut pn lapaq. kami pn mkn. aku tibai ayam suma besaq2. aku tibai 5 ketui. 4 ketui awai tu ok lg la, bnyk isi yg syok dimakan. ayam ke-5 tu mcm errr, isi smua kot. tk rancak bila di makan begitu saja. haha. lpas knyg mkn, lepak2 isap rokok. then suma pakat balik.

yg len ja la balik. aku, lan, reh n mumia lepak yasmeen(kdai baun) dlu. aku lepak sat ja sb nk kna p GG. main dota. haha. sapot pnya ;)

No comments:

Post a Comment