Sunday, September 19, 2010

Raya kedua!

HARI RAYA KEDUA


best kot raya kali ni. keja bjalan gan kwn2 ja. haha. aku bgn tidoq tgh ari tu(actually dh ptg, trus p umah own. time aku smpai kt umah own tu, lan, jat asun n yap dh ada kt situ. depa plan nk p umah jat malek. excited jgk aa time tu. lpas minum n mkn kuih sikit kt umah own, kami brtolak ke umah jat malek. otw p umah jat, mumia roger jat asun. so, kami tunggu mumia dlu kt shell taman mahsuri tu then bru kami gerak skali p umah jat malek. time pon n toped tk smpai lg. depa otw balik dari umah jah kot klu tk salah aku. bjalan sguh depa. haha. time kami tgh mkn kt umah jat malek, bru pon n toped smpai. then time kami abeh mkn, bru turn depa mkn. kami dok lepak2 isap rokok pa kt luaq dlu. time tu aku plg otai, aku paku keliling. hahaha :P




gmbaq kt atas ni time kami suma dh selesai mkn n isap rokok. muka kenyang ja tu suma. hahaha.

lpas lepak2 kt luaq umah jat malek, kami suma p umah adam plak. p mkn lagi. haha. tp yap gan jat asun tk ikut, depa kna balik. mumia nk kna p mna plak tatau, tk igt. haha. dok kt umah adam, kami keja kutuk adam ja. best kot kutuk dia. mcm nek gerek turun gon. hahaha.





tgkkk, kami pkai baju suma brpasang pasangan kn? secara kebetulan ja haha. adam ja dak, dia org tua. besa la. hahaha.

No comments:

Post a Comment