Wednesday, September 1, 2010

10.22pm Wed 1.Sep.2010

yah. time ni kt dlm keta. otw balik umah.

ptg td aku, man, botak, wong n adek p penang. p amek borang tournament dota kt FTZ. nk isi borang tournament tu pn bnyk dugaan. hahaha. awai2 msuk cc tu, ada sorang bangla ni yg jaga counter. mcm puki, tnya sepatah pn tk paham. lpas tu ada awek segak plak mai jaga counter. tukaq shif la kot. bru umoq 16. segak gila. suma kira nk ejaih ja. hahahaha. awek tu pn sama naik ja gan bangla tu. aram tk tau apa. tp dia ada jgk la membantu sehinggalah bleh isi borang. lpas isi borang tu, kami tnya awek tu tournament tu lwn kt cc mna. dia ckp kt penang. lpas tu kami tnya lg "kt mna? ada 3 cawangan kot kt penang". lpas tu dia ckp "mna ada. FTZ ada 2 cawangan ja. kt KL 1, kt penang 1". aku time tu mcm, errr wtf minah ni. kt flyers tournament tu tulis ada 3 cc FTZ kt penang kot. haha. lpas tu aku tnjuk la flyers tu kt awek tu. then bru dia ckp dia tktau. dia suh tggu tokey tepon esok. hahaha. kelaku btoi.

selesai mengisi borang, kami berlima bergeraklah ke Queensbay. time kami bru smpai Queensbay tu, aku trlihat seorang pmpn yg didalam bas tu muka mcm Cik Bia. dressing pn sama. so, aku trus msg Cik Bia la. kot2 btoi. tp dia tk reply pn. haha. kt Queensbay tu, kami jln merata. beli aram dak pn. hahaha. suma pakat duit tadak. adek sorang ja ada duit. dia ckp ada 2 ribu dlm bank. dia nk bg kami guna dlu, nnt bayaq balik. botak gan man excited sgt la. tp aku tkmau beli apa2 pn. dok tau dh mmg aku tk mmpu nk bayaq balik. pakaian kt situ suma mahai2, tk sesuai gan wang perbelanjaan keluarga aku. haha. err, klu tk salah aku. time pkul 6.20ptg tu kami tgh cari kdai F.O.S. sekoq pn tktau kt mna. dok cari smpai lenguh kaki. perut dok bunyi mcm2 dh. haha. dok kt F.O.S tu smpai pkui 7. tk dpt jgk beli baju. botak nk beli, tp tadak saiz. tula hg botak, kering sgt. hahaha. man boroi plak dh nk beli 1 baju, tp kecik plak. tula hg man, boroi sgt. hahahah.

lpas penat brjalan, kami berlima kuaq la dari Queensbay tu. nk p bkk posa. pusing pnya pusing, nk cari kdai mkn. pkui 8 lebih jgk la bru bleh turun mkn. btw, time kami kuaq dari Queensbay tu kami singgah beli ayaq dlu. kami bajet mmg tk smpat dh nk p kdai mkn. haha bijak btl kami.

lpas mkn, kenyang trok kot smpai aku mkn tk abeh. dh tk abeh tu, man sapu ayam aku. ahaha. dasar perut jin cmtu la, mkn bnyk pn tkpa. lpas tu kami meneruskn perjalanan ke gurney plak. kt situ bru man boroi n botak beli baju. haha. aku btoi2 tk larat dh time tu. dgn perut dok knyg, mgantuk plak selapih, tk larat jln, suma ada la. haha. lpas selesai jln2 kt situ, kami berangkat pulang. dok dlm keta, kami dok sembang kes plkn. hahaha. lpas sembang2 tu, aku tidoq. sedaq2 smpai kt tol aloq staq dh. hee

stakat itu sajalah. end

No comments:

Post a Comment