Friday, September 7, 2012

Top Eleven be a Football Manager

utk pengetahuan anda semua, saya dah pencen dari arena "online games". main game pn jarang dah. skarang bnyk komitmen. haha. tapi skarang ni saya gila main Top Eleven be a Football Manager kt facebook. ini bertujuan utk mengisi masa lapang. tidak seperti "online games" yg lain, Top Eleven be a Football Manager ini tidak membuatkan saya menjadi useless bastard seperti dulu. tidak perlu melangut depan pc berjam-jam. haha. malas nk mereben panjang2 hahaha.

syok bak ang men game tu. dlm team aku ada player nama V Parsie -.-" kembar Van Persie agaknya. hahaha. kawan2 bnyk dh masuk blajaq, tinggai la aku kt sini dgn beberapa lagi rakan. Top Eleven be a Football Manager ni la yg dok teman aku dikala kesunyian. cewah. haha. tapi mental koyak jgk la men game ni. kdg2 kalah bid player, abeh token abang. dhla token dpt 1 ari 1 ja -______-"

tu ja kot, mls nk crita pnjg. bkn ada org nk baca pn hahaha

No comments:

Post a Comment