Monday, August 15, 2011

berbuka bersama air mata

tadi dlm sejarah saya menangis ketika berbuka puasa. bukan sebab saya teringat segala "taik" yg jd kt saya. tp tadi saya tgh tgk tv. crita Star King kt OneHD. ada 1 guest lepas "si tekanan".

em, guest tu ialah seorang ibu. anak 2. dia ada penyakit apa tatau. klu tk salah aku dia tk lama dh nk idop. dia susah nk brnafas. dia nk brnafas pn guna bantuan oxygen(guna tiub apa tatau). dia masuk show tu sb dia nk nyanyi lagu kt anak dia. serious sedih.

lpas tu ada 1 part tu pmpn tu ckp dia suka kt Eun Ji Won dari dulu lg. then Eun Ji Won tu nanyi 1 lagu feveret pmpn tu depan2 pmpn tu. time tu sedih gila. em, tu ja kot. mood sedih dh ilang ni. haha

utk pgetahuan anda, Star King yg aku tgk td tu episod 47. aku cari kt youtube tadak, so tkleh nk suh ampa tgk. haha

No comments:

Post a Comment