Wednesday, February 9, 2011

LOL.

ada lg 1 kejadian yg agak lawak. time tu aku gan long jgk. kt pudu. time tu kami bru turun bas. time kami dok tgu ajay mai amek kami, kami dok la kt tangga maybank(klu tk salah aku la). lpas tu ada la pemandu teksi ni dlm 23 org dok dpn kami. kami dgq la depa sembang.

A ; eh, hg ada tgk parlimen tk baru2 ni(klu tk salah aku la pkcik tu ckp cmtu)
B ; tak pn. awat?
A ; depa ada ckp ttg driver teksi. la ni pn hg bleh tgk bnyk taxi pelekat sticker "no haggling please". aku rasa depa ckp ttg tu la kot.
B ; "no haggling please" tu apa?
A ; "no haggling please" tu mcm org tua yg hodoh. yala, kita sbagai pemandu teksi, kena jgk memilih penumpang kita kan? takkan kita nk bg penumpang yg berbau, buruk rupa naik teksi kita kan?


time tu aku dh nk tgelak gila. tp nsib bek depa dok dpn aku, aku tahan jgk. haha


dlm seminit lpas tu, ada bas bru smpai.

A ; haa, tu bas dh smpai. jom kita p "no haggling please".
B : jom jom

time tu aku dh tkleh tahan gelak. aku gelak kuat gila. hahaha. lawak gila pakcik tu.

No comments:

Post a Comment