Wednesday, August 25, 2010

09:43pm Wed 25.Aug.2010

time ni aku bru abeh smayang terawih kt umah anak2 yatim. btw, td aku bkk posa kt situ. hm, kesian gila aku tgk bdk2 tu. kecik2 dh kna ddk umah anak yatim. dhla nk dekat raya, aku tktau la cmna depa nk enjoy hari raya depa tu tnpa mak n ayah. time aku kt sana, bnyk kali kot aku nk nangeh tp aku tahan jgk. haha, tk macho btoi kn? tp nk bt cmna, dh aku jenih sensitif. =P

tgh ari td aku balik umah nk amek baju melayu. yala, nk p bkk posa kt umah anak yatim kn? memba2 suma pkai baju melayu, tkkan aku nk pkai t-shirt plak kot. hm, time aku balik tu, aku tgk mak aku tgh tidoq so aku tkda la nk risau sgt. mybe letih dok melayan budak. then tok aku panggey aku. tok aku ckp mak aku sakit. time tu aku jd susah ati gila. aku tnya mak aku ok ka dak, mak aku ckp demam ja. hm, mak aku slalu cmni. bila sakit apa2, asyik2 ckp demam. hm, aku tnya la mak aku dh amek ubat ka dak lg. mak aku ckp dh amek, p gan kak aku kmarin. mak aku ckp, sb mkn ubat la mak aku tk larat nk bgn. tp tahla. aku 50-50 ja nk pcaya ka dak sb sblum ni mak aku tk penah jd cmtu kot.

aku takut jd apa2 kt mak aku. aku nk enjoy ari raya gan mak aku. aku nk tnjuk kt mak aku yg aku akan brjaya 1 ari nnt. aku nk balas jasa mak aku. aku bnyk trhutang budi gan mak aku. aku syg mak aku sgt2 :(

yaaaaaa, aku dh besar. tp aku tkleh brdikari lg. nk brdikari cmna, duit pn mntk kt mak lg n bila ada masalah sikit ja aku nangeh. hm. tk jantan btoi kn? hm, dlm post yg lepas2, aku ada ckp yg aku bnyk berfikir mcm2 bnda kn? tp serious ckp, aku tk pnah terpikir ttg ni n la ni bila aku bnyk berfikir ttg masalah ni, aku tktau nk btpa. blur gila kot. hm, skng aku dh tkda sebab lagi nk senyum mcm dlu. mybe klu aku senyum tu, it's just a fake smile.

hm, tktau lah apa masalah aku ni. bnyk sgt masalah. aku dh btl2 serabut la ni. -end-


*tktau nk tulis apa dh. blur.

No comments:

Post a Comment