Sunday, March 25, 2012

i hate cold, but Rylai is in different case ♥

secara jujurnya, aku tak tahan sejuk. mungkin sebab badan aku kurang isi. haha. secara jujurnya, aku juga seorang yang pemalas. tapi aku perlu bekerja untuk mencari duit. nak enjoy kena ada duit. haha. tapi kerja yang aku buat ni kena duduk dlm tempat yg ada aircond. agak shit juga lah nasib aku ni.

dah lama aku tak demam. tapi hari ni aku demam. mungkin "aura" aircond yg telah menyebabkan aku demam. aku dari pukul 12tgh hari, sampai sekarang (7:21a.m) masih belum pulang dan masih bertarung dengan kesejukkan. haha. tekak kering, hidung berdarah, mata sudah kuyu, badan lenguh. memang pakej 4 in 1 la. lagi power dari nescafe!

bila tak sihat ni, macam2 yg bermain di fikiran. teringin juga utk aku menjerit. tapi apa yang penting, aku perlukan seseorang. nak message sapa pun taktau. haha. time2 macam ni, bagus kalau ada awek(bukan awek contract). ada jugak tempat mengadu. time2 mcm ni lah baru ada perasaan cemburu kat kawan2. tambah2 Lan, 24jam henset tk lekang dari tangan. dah la awek segak. haha :P

No comments:

Post a Comment