Friday, April 8, 2011

weee besday boy

happy birthday to Lee ;)

sudah genap 81 tahun beliau hidup di dunia ini. sudah tua tetap masih lagi maintain muda. cewah.

wlupn besday aku tk disambut oleh sesiapa, aku brterima kasih la kt sapa2 yg wish tu. thanks naaa. tk smpai 10 org pn wish. haha. tragis btoi. klu aku tk deactivate fb aku, tobat bnyk besday wish yg aku dpt kn? lebih dari 100 paa. en en en? hahah.

aku lepak cc ja sepanjang mlm. lepak bagaikan tadak apa yg berlaku, bt muka comey smbey men HoN. haha. mau dak, takut mkn tepung + teloq. men HoN, 3 game ja mng. cipek btoi. sey trok. tp tkpa, psr maintain 17xx. haha. tktau taun bila nk nek 18xx.

Pakran ada tegoq aku kt cc, dia ckp "aii Lee, bersih elok ja". aku renyih smbil bt muka comey ja. haha. galak bunyi bnyk, lingkop. haha. Pakran tau besday aku pn sb Pon call dia. Pon plan nk prank aku. pui, tadak hari la de. haha

dgq kata tournament HoN ari ahad ni. duhh, klu ari ahad ni, mmg tk p klas plak la aku. dem. tp tkpa, duit pnya pasai. aku sapot pnya. haha HoN FTW!

No comments:

Post a Comment