Saturday, April 3, 2010

2nd day of April 2010

seperti biasa, lepak umah wan smpai cerah. pstu balik. time aku smpai umah tu, zam tepon aku. dia kata phone wan ilang. ok, mmg tadak sapa dh kami nk syak sb phone wan ilang dlm bilik dia. aku, zam, wan, men gan latip ja lepak dlm bilik tu smlm. nk tuduh? mmba2. kwn bnyk taun dh kot. haihhh.

mlm tu aku, zam gan wan p tgk wayang. cita how to train your dragon. perghhhh, best kot. mmg tk rugi duit ah klu p tgk cita tu. hahaha. dlm 10min sblum abeh crita tu, ada org tepon wan. org yg tepon wan tu suruh wan p balai polis. wth! dhla brmasalah gan phone yg ilang tu, tmbah lg 1 masalah. tp lpas tgk wayang tu, kami lepak pakcan sat. lpas tu org yg tepon wan tu antaq msg. dia kata "ok, kes dh selesai. terima kasih atas kerjasama anda". hahaha. bodo gila. kami rasa ayie yg dok kacau wan. hahahah. lpas lepak pakcan, dlm pkui 1 lebih, aku balik umah sb 1 ari tk tidoq kot. letih gila. heh.

No comments:

Post a Comment