Tuesday, March 2, 2010

agak tension

pukimak pnya betri phone. aku cas 1 ari suntuk tk cabut charger, 4 msg masuk dh abes betri. padam trus plak tu *mmg padam la dh betri abeh. hahaha. nsib bek ada spare part. henfon 1 lg*henfon nokia torch light yg agak pekak(tktau model) yg aku guna utk sim celcom. haha. henfon utk sim maxis aku tu gila2 buruk. housing lekang(blakang). klu aku tk pegang, mmg komfom jatuh. hahaha. pstu betri menggelembung(btoi dak aku eja? HAHA). ramai dh tegoq aku suruh tukaq betri gan housing. tp aku malas sb suma tu mkn modai. haha. lagi bleh guna, guna p la.

ehem ehem, utk makluman smua, aku ni kdekut orgnya. tp aku kdekut sb ada "sebab" la. hahaha. aku dh tk jd pemurah seperti dulu. lgpn la ni aku miskin, mmg aku kdekut la. hahaha. klu aku ada duit, breakfast pn p mcd(klu kt kl la). heh. klu kt kdh, tunggu meteor jatuh kt bumi pn belum tentu aku nk p mcd klu ada duit. baik p kfc, bleh mkn ayam, bleh jilat jari dengan bagus*slogan kfc dlm bahasa melayu. hahaha. isk, tatau nk tulis pa dh aih. babai fckrs <-- apa ni? haha

1 comment:

  1. jadi follower i balik . blog rosak hari tuh . now dh okay . thx :)

    ReplyDelete