Saturday, May 16, 2009

16-05-2009 around 1a.m - 9a.m, kisah benar ni. HAHA

Mula2 aku lepak gan Wan n Man kt dpn asrama pelancong. lpas tu kami p umah Wan, praktis main gitar. aku ajar Man main gitar. dia dh boleh main dh sikit2. lpas main gitar, kami tgk video Nabil raja lawak tu. lpas abes tgk video tu, Wan nk tidoq. time tu pkul 4pagi dh. so, aku gan Man pn blah la. kami lepak depan U-Station, isap rokok pa suma dlu, dengaq Man dok crita pgalaman dia suma. paih tu Udin anak Haji Noh mai. lpaih tu geng2 "Mat Tayar" pn mai. lpaih tu depa dok kacau geng2 vietnam. aku gelak jala. aku MAU kacau org. lpaih tu dlm pkul 6.30pagi cmtu, aku gan Man blah. p mkn nasik lemak. time tu Man crita ttg awek2 dia. tiba2 ja aku teringat ttg kau. aku crita ttg kau kt dia (tk semua, don't worry). dari 1st kita kenal, till the last day of our relationship. aku kasitau Man mcm mna aku sayang kau. then aku kasitau dia apa salah silap aku dengan kau smpai aku kena tinggal dgn kau. lpas tu Man plak crita ttg awek yg dia syg. tp mak n adik2 dia tk restu. aku pn tktau psaipa. malas nk tnya banyak. dlm pkul 8.30pagi cmtu kot, kami balik tidoq.

No comments:

Post a Comment